piątek, 19 lutego 2016

Opowieści Pluszowego Misia

Witajcie serdecznie!
Dzisiaj prezentuję Wam
Opowieści Pluszowego Misia


Dzień dobry!
Wita Was Pluszowy Miś
Słuchajcie dzieci
Słuchajcie uważnie,
co powie dziś
Pozwólcie,
opowiem Wam
co się wydarzyło
Miś Bazyli
był pierwszy raz
w przedszkolu
Oj nie próżnował
tam ani chwili
Już od samego rana
przywitały go radośnie dzieci
Jaki piękny, jaki miły
Wszyscy się dziwili
Jaki ma piękny nosek, oczka
O, jakie cudowne uszka
Dziwiły się dzieci
Dziwiła się Pani
Zachwycali się Misiem
wszyscy wokół
Wtem, ojej,ojej
gwałtu R E T Y
Co za H E C A
Pochwyciła Misia
Z O S I A
Trzymaj, łapaj
do  J U L K I
woła

Do mnie, do mnie
Ja też, ja też...i ja...
Krzyki, śmiechy dookoła
Ojej, moje plecy, moja głowa
- zmęczony Miś - woła
Już chyba bawiła się ze mną
przedszkolaków połowa

Za zabawę dzięki i chwała
Czas odpocząć
Posadźcie mnie na półkę
Odpocznę sobie
do snu złożę swoją
zmęczoną główkę

Dobranoc. Dobrych snów.
Jutro spotkamy się znów.


Ps. Wiecie z pewnością, że jest wiele
piosenek o pluszowym misiu, który 
przyjacielem dzieci jest....
Poproście mamę, tatę niech Wam włączą.