czwartek, 19 maja 2022

ja robię krok do przodu i do tyłu dwa

Nad brzegiem jeziora

rósł ta-ta-rak ( acorus calamus)

w szuwarach pławił się niejeden rak

podpłynęła do nich ryba

z zaciekawieniem w kalmus zaglądała

rakom się dziwnie przyglądała

w końcu powiedziała: po cóż ty raku

siedzisz w tym ta-ta-raku?

przecież możesz wypłynąć na szersze wody

czemu tego nie zrobisz?

spojrzał na nią rak

hm... czego ona ode mnie chce?

ja jestem r a k, mam szerokie szczypce

nazywają mnie k r a w c e m

nie jestem rybą - pływającym "latawcem"

ja robię krok do przodu i do tyłu dwa

niechaj ryba jak szalona pływa

ja - r a k w swoim szumiącym ta-ta-raku trwam!


                               Langusta Szwecja Impreza Rakowa - Darmowe zdjęcie na Pixabay



                          https://pixabay.com/pl/photos/paletki-dyskowce-ryba-akwarium-1943755/

                                  Ryba Betta Rybka Niebieska - Darmowe zdjęcie na Pixabay