niedziela, 31 stycznia 2016

MÓJ PRZYJACIEL PIES


Witajcie !
Dzisiaj o tym, jak Jasio chciał mieć psa...

Sympatyczny Wasz kolega - Jasio marzył

o lotnisku, lepił bałwanka ze śnieżnych kul.
Kiedyś zapragnął mieć psa i tak mówi do swojej mamy:

Jacek, Kasia, Ola
Wszyscy mają psa
Więc chcę psa i ja

            Muszę go mieć
            Taka jest moja wola

Mama długo myślała
Kalkulowała, troszkę się zastanawiała
W końcu - TAK-
powiedziała
Zdjęcia Gibcia: Alicja Rupińska

I tak oto mam psa
- mówi zadowolony Jasio

Pies ma cztery łapy
jak każdy pies                                
Brązową sierść
i czarny, jakże śliczny
pyszczek ma
Czarne jak węgielki
ślepka dwa                                 
Ma też cudowne uszka,      
z których jedno
zawsze tak śmiesznie
się opuszcza


 Nazwałem go SAMSON
Dbam o niego
Wychodzę z nim na spacer
Nie oddam go za nic w świecie          
Bo dobrze mieć psa
ty masz PRZYJACIELA
On OPIEKUNA
Jest mi raźniej i nie jestem SAM


                                   http://www.e-gify.pl/psy2.php