niedziela, 4 sierpnia 2024

wiewiórka na mnie pozerkała

 Witajcie serdecznie! Dzisiaj opowiem Wam o...


Otóż wczoraj podczas niedzielnego spaceru...



Spotkałam wczoraj wiewiórkę
Dostrzegłam ją wśród gałęzi drzewa
Popatrzyła na mnie uważnie
Ledwie ją ujrzałam, a ona 
już z gałęzi zbiega...                         



http://info.e-ogrody.pl/szukaj/ogrody/wiewi%C3%B3rka



Zdjęcie: AR
   
Ależ ona była szybka, zwinna
Ogon jak tren panny młodej
długi, brązowy - nie biały - miała
Rude futerko, ząbki białe
Małą główkę, małe łapki
Ruchy skoczka ta spryciulka 
                      posiadała
Taka zwinna z niej akrobatka           
Mój wzrok zaledwie 
podążał za jej skokami
















Zdjęcie:AR - Alicja Rupińska
Wyjrzała na chwilę zza gałęzi
Jakby chciała powiedzieć 
         "a ku-ku"
ale już z następnego drzewa           
Pozerkała na mnie - pozerkała
Wnet szybkim susem w dalszą
podróż się   u d a ł a
Tak to już jest z tymi wiewiórkami
Takie to już są te małe rude futerka
Cieszą je szybkie wycieczki
No i oczywiście smaczne 
                                             o r z e s z k i