wtorek, 19 listopada 2019

Kocur i Burek

Spotkał się pies z kotem
- Cześć kolego!
- powiedział kocur - dachowiec
- Cześć! - niedbale odpowiedział
Burek-zwany w podwórkowym 
rejonie  jako zły B I E S!
Wołali go tak sąsiedzi, którym
straszył gęsi, kury, kaczki
- Gdzie byłeś BIESIE?
Szukałem cię...
-łaziłem to tu, to tam..
Byłem za domem, za płotem...
biegałem, szukałem przygód
a teraz wałęsam się sam
ze swoim k ł o p o t e m
wystraszyłem sąsiadów kaczki,
te takie tam dziwne dziwaczki
dziobały, kwakały...
wcale się mnie nie bały...
chciałem im nawet 
"policzyć" ich kacze piórka,
 przyszli sąsiedzi ..
 przegonili mnie z podwórka..
Stąd mój k ł o p o t -
odpowiedział Burek - zły BIES
i poszedł w swoją stronę podwórka...

 



https://pixabay.com/pl/photos/pies-labrador-jasnobr%C4%85zowy-pet-1210559/