sobota, 23 września 2017

wiewiórka..

Spotkałam wczoraj wiewiórkę
Dostrzegłam ją wśród gałęzi drzewa
Popatrzyła na mnie uważnie
Ledwie ją ujrzałam, a ona 
już z gałęzi zbiega...                         



http://info.e-ogrody.pl/szukaj/ogrody/wiewi%C3%B3rka
Ależ ona była szybka, zwinna
Ogon jak tren panny młodej
długi, brązowy - nie biały - miała
Rude futerko, ząbki białe
Małą główkę, małe łapki
Ruchy skoczka ta "spryciulka" posiadała
Taka zwinna z niej akrobatka           
Mój wzrok zaledwie 
podążał za jej skokami
Zdjęcie:AR - Alicja Rupińska
Wyjrzała na chwilę zza gałęzi
Jakby chciała powiedzieć 
         "a ku-ku"
ale już z następnego drzewa           
Pozerkała na mnie - pozerkała
Wnet szybkim susem w dalszą
podróż się   u d a ł a
Tak to już jest z tymi wiewiórkami
Takie to już są te małe rude futerka
Cieszą je szybkie wycieczki
No i oczywiście smaczne 
                                             o r z e s z k i