sobota, 26 sierpnia 2017

Lis i sroka

 Witajcie serdecznie w ostatni weekend wakacji. 
 Mam nadzieję, że wypoczęci, zdrowi i gotowi jesteście do rozpoczęcia
 nowego rok szkolnego 2017/2018 już. Jak ten czas leci...
Dzisiaj proponuję Wam jeden z waszych ulubionych wierszy pt. "Lis i sroka".

https://pixabay.com/pl/las-lis-cierpliwość-oddanie-2386721/



Ze swej nory
       wyglądał raz
       lis na srokę
       Och, sroczko moja
       Sroczko droga
       Ty możesz
       być w górze
       A ja nie mogę
       Och, ja nieboraczek          

bez skrzydeł
       U B O G I
       Ty latasz
       a ja zaledwie
       wlokę noga za nogą
       Mnie pociąga              
       p o l o w a n i e
       a ciebie                      
       l a t a n i e
       Zbierasz wszystko
       co się świeci
       Lubia cię dorośli
       lubią dzieci
       Ja poluję
       po podwórkach
       i lasach
       a ty wciąż
       na ptasich
       w c z a s a c h