środa, 23 marca 2016

SOWA i BOBRY



Witajcie serdecznie!
Dzisiaj o sowie i bobrach...


          SOWA

Oprócz Antarktydy
można mnie spotkać 
prawie na całym
świecie
Mam duże okrągłe
oczy, krótki dziób
duże skrzydła
Mam zwyczaj                                    
sowa - mądra glowa_

https://pixabay.com/pl/sowa-nauczyciel-zwierz%C4%85t-zakazane-158417/

polowania w nocy
Mówią, że wyróżnia
mnie spośród ptaków
wielka głowa
Mówią też, że 
jestem mądra
                                              
Ja się nazywam
po prostu   S - - A
- mądra głowa

                             

                     ..........................................................................................

Mieszkają w żeremiach
Najlepiej czują się w
rzekach i jeziorach
Tam im najlepiej
gdzie dużo drzew
Co ciekawe,                
mają zęby
k o l o r o w e
po prostu nie białe, 
a pomarańczowe
Mówimy, że to
b u d o w n i c z o w i e
bobry sa gryzoniami
https://pixabay.com/pl/b%C3%B3br-gryzonia-979851/
T    A   M
LABIRYNTÓW
                      


Wszystkich cieśli są                     
MISTRZAMI      
Zwierzęta, o których          
mówimy nazywamy

                   B O B R A M I