sobota, 27 lutego 2016

ROZMOWA Z JABŁUSZKIEM


Witajcie serdecznie w niedzielny poranek!
Dzisiaj proponuję rozmowę z jabłuszkiem.
Ps. Będąc dzieckiem lubiłam czytać - to już pisałam..
Lubiłam też obserwować przyrodę. Często rozmawiałam
z drzewami, lubiłam słuchać ich szumu i ...domyślać się,
wyobrażać sobie  - o czym tak naprawdę one szumią.
Lubiłam też rozmawiać z kwiatami, owocami....
Po latach napisałam właśnie ten wierszyk..

Rozmawiało raz dziecko z jabłuszkiem
- Jakie ty jesteś piękne, różowe...
A wiesz, nazywają mnie
radosnym kwiatuszkiem

                         Ty jesteś takie rumiane
                         moje zycie jest też kolorowe
                         Bardzo udane

Rośniesz, dojrzewasz i spadasz
Mój los do twojego podobnym jest
Na drzewie genealogicznym
jabłoń
https://pixabay.com/pl/kwiat-jab%C5%82oni-kwiat-jab%C5%82o%C5%84-wiosna-1277009/
zjawiam się
Rosnę, dojrzewam
Raz płaczę, raz śpiewam
Uczę się życ, marzyć, śnić
Mówić po prostu - kocham cię
Urosnę, dojrzeję, nauczę się...
Póki co, chcę bawić się,
marzyć i śnić...
jabłko
https://pixabay.com/pl/owoce-zielone-jab%C5%82ko-%C5%BCywno%C5%9Bci-1227553/

kwiat jabłoni
jabłuszka

ps. spróbujcie narysować takie drzewo