poniedziałek, 1 lutego 2016

ODWIEDZINY PUCHATKA

Witajcie!
Dzisiaj o sympatycznym Misiu Puchatku.
Z pewnością lubicie misie, a tego w szczególności.

Wiersz ten pisałam przed laty...

Poczytajcie..

Dzień dobry,

Jestem Kubuś Puchatek - Miś
Pytacie, co Wam powiem - dziś?

Drogie dzieci:

Minęło 75 lat
Och, ileż w tym 
miłych dat

Ciekawi jesteście?
Gdzie byłem?
Co porabiałem?

To posłuchajcie:
Podróżowałem
https://www.google.pl/search?q=miś+puchatek&esp
Dużo zwiedzałem
Wiele krajów
Wielu ludzi poznałem

Wszędzie na całym świecie są,
rosną dzieci
Wszędzie jednako
słońce świeci
Czasem pada deszcz
Ludzie smucą się
czasem też
A poza tym
Jest ciekawie
pięknie wokół
Zresztą, Wy o tym wiecie

Kiedy znika grymas z dziecka twarzy
Wnet ziemia z rajem się nam kojarzy
Radość szare dnie w bajkę zamienia
http://pl.kubu-puchatek.wikia.com/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna
Szczerość każde serce wzrusza,
nawet te z kamienia

Tyle na dziś
Drogie dzieci - powie Wam Miś

Minęło tyle lat
Próbowałam poznać życie i świat
Z przekazanych wiadomości
Wiązanka mych życzeń dla WAS brzmi:
                   Niech w każdym sercu miłość zagości
                   Niech każdy Wasz czyn dobrym echem grzmi