poniedziałek, 4 stycznia 2016

WIERSZE ...

Witam Was serdecznie. Minęły święta...
Rozpoczęliśmy rok 2016. Co nam przyniesie?
Ja życzę Wam samych dobrych chwil...
Pisałam ostatnio o Alfabecie Polaka, o tym,
że książka może być przyjacielem.
To może dzisiaj odrobinę o pisaniu wierszy.
Wiem, że sporo czytacie, zarówno prozy jak i poezji.
Domyślam się tego, że wielu z Was próbuje też pisać
opowiadania i wierszyki. Próbujcie...
Ja też, kiedyś przed laty tak zaczynałam.
Próbowały też moje córki; zarówno starsza,
 jak i młodsza. Teraz niedawno spróbował
mój 10-letni wnuk i to z powodzeniem.
Dla wielu "próbujących" sił w poezji jest to
tylko piękna przygoda, ale dla wielu
przeradza się w nieustającą pasję...

             Dzisiaj prezentuję Wam wiersz pt. "Życie"
             mojej młodszej córki.

Życie jest piramidą
smutku i radości
życie jest jaskinią
schronienia
Posągiem,
który się rozpryskuje
Życie jest wieczną
podróżą
dookoła siebie


Zdjęcie: AR