Pasek wideo

Loading...

poniedziałek, 21 grudnia 2015

ZŁOTA WIEŻA

Witam Was serdecznie. Pisałam już, że w dzieciństwie często bywałam w świecie bajek i baśni.
Urzekały mnie, ale i jak się okazało...po latach inspirowały. Tak, jak większość dziewczynek lubiłam czytać o księżniczkach. Dzisiaj napiszę Wam swoją wersję o księżniczce ...

W pałacowej komnacie
w pięknej przestrojnej szacie
królewna śliczna chodziła
Jakże piękna była
Przed lustrem co dzień stała
służąca ją czesała
włosy jak len
jak pszeniczne kłosy miała
głowę jej zdobiła korona złota
Gdy szła w królewskim orszaku
piękna i dumna
poddani szeptali
Kochamy cię!
Jakaś ty piękna królewno!
Ona zaś myślała:
tutaj mi dobrze
wśród w a s
Tam
w złotej
W I E Ż Y
smutno mi płynie czas
Pośród W A S
czuję się
jak słońca
B L A S K





                     Ilustracje pochodzą z "Księga bajek" braci Gimm - zachęcam do lektury.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania.